2009.02.28

2009.02.28. 16:50

Nos, újra itt -  újra blogon.

Nemrég múltam negyedszázad éves. Nagyon sok felköszöntést kaptam, nagyon jól estek a kis üzenetek amik ugye arra is emlékeztettek, hogy egy évvel ismét "kevesebb" lettem, egy újabb évvel kevesebb áll rendelkezésemre hogy teljes életet éljek. 

Idén meglepetés köszöntést is kaptam.. a Pótkulcsban. Igazi meglepetés volt a hátam mögött összeszervezett kis társaság, a torta, a gyertyák amiket lehetetlen volt elfújni.. és a másnapi másnaposság is meglepetés volt, soha úgy nem fájt még a fejem..

Hétfőn leszálítják a konyhabútoromat.. nagy az izgalom! - Remélem ezentúl tényleg gyakrabban blogolok .. vagy szóljatok ha ne tegyem !

A bejegyzés trackback címe:

https://ezaza.blog.hu/api/trackback/id/tr72971810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Duke_ 2009.03.21. 22:59:55

Na Boki, most lebuktál! Kellett kommentelned a céghez... így megtaláltam ezt a blogodat is. :P Vagy már jártam itt, csak nagyon régen?! :S

Namindegy... a lényeg, hogy itt inkább vannak/lesznek képek a jelenedből. Bár ha járni fogsz végre MSN-re, akkor már arra se lesz szükség. ;)
süti beállítások módosítása