24 óra

Címkék: agymenés mindennapom csimborasszó

2008.11.04. 11:21

 

 

Letargia. Harmatos, sárga, piros, zöldessárga, barna, sárgásbarna, sárgáspirosas, barnáspiros, zöldesbarna, barnásbarna. Levelek. A mozgásérzékelős lámpa éles fénygömbje, objektív igazsága. A gépek kétségbevonhatatlan törvénye.

 

Milánó - Ákos. Ákos - Dóri. Dóri - Adrien. Adrien és én találkozás - Budapest.

Pótkulcs www.potkulcs.hu -  én választottam. Éppen Márainak az Egy polgár vallomása c.mü könyvét olvasva jutottam el oda, hogy nekem is szükségem van egy helyre, ami a TÖRZSHELY.Valójában már rég kerestem, mégis a Pótkulcs talált meg engem. Törzs.. ahol a törzsem széken ül és ismerős. Már több mint fél évtizede hűséges hozzám, helyt adott már két fényképkiállításomnak és adott egy barátot is. Adott nőket, csókokoat, kalandokat, szakításokat, adott csocsót,pókert, sört és juhtúrós sztrapacskát is. Adott beszélgetéseket, az első pipagyújtásomat, koncerteket, szilvesztert, karácsonyt és ismerősöket. Februárban újra viszek képeket kiállítani, nem leszek hálátlan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             ( Pótkulcs 2007.november.11  Budapest )

A bejegyzés trackback címe:

https://ezaza.blog.hu/api/trackback/id/tr75749056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása