168 óra

Címkék: kultúra mindennapok min

2008.11.28. 11:35

 

Hírek.

Holnap, azaz November 29.-én a Budapesti Bábszínházba látogat a Csíkszeredai Open Stage "Székelyland" társulat. Groteszk történetekkel tárják majd a nézők-hallgatók elé megalakulásuk tröténetét, amolyan székely vicc stílusban. Itt a videó ami híherdté tette őket :

www.youtube.com/watch

 

Bábszínház műsora :

www.budapest-babszinhaz.hu/musor.html

Én ott leszek !!

 

A lakás.

Tegnap aláírtam az adás-vételi szerződést, műszaki átadás Dec.18.-án. Hétfőn bank.. Egyelőre még nincs felhőtlen öröm, egyelőre ideges vagyok..

Opera.

Holnap Aida- premierem lesz.. teljesen nonszensz hogy a két színpadi próbán a csupasz fán kellett táncolni a színpadon, kerülgetve a süllyesztő kis réseit. Viktor el is törte a lába ujjt.. én egyből perelném az operát..

Barátok.

Hát.. őszintén most nem sok időm volt ápolni kapcsolataimat..ami szomorú tekintve hogy hiány van bennem.. érzem hogy nem jó ez így .

A bejegyzés trackback címe:

https://ezaza.blog.hu/api/trackback/id/tr87792818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása